maandag 21 april 2014

Instagram tag

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
xromyzegveld. Ik heb geen idee waarom, ik gebruik deze meestal voor social media. 

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?

Ik denk dat ik ongeveer 1 of 2 foto's per week post. Het is eigenlijk nogal verschillend, dan post ik er 3 per week en dan 2 weken geen. 


Laat je favoriete Instagramfoto zien.




Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
Deze foto van oktober kreeg 78 likes!


Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

KD Collage. Deze app vind ik heel erg handig om collages mee te maken. 

Welke celebrities volg je?

Zac Efron, Timor Steffens, Enrique Iglesias, Ferry Doedens, Louis Talpe, Manuel Broekman, Nicolette van Dam, toch nog best veel dus.. 

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?

Rise, Valencia en Sierra. 

Welke hashtags gebruik je het meest?

Ik denk dat ik vooral #love veel gebruik. 

Laat je laatste instavideo zien.

Ik heb geen flauw idee hoe ik hier een filmpje krijg, maar klik maar op deze link!
Dancing

Welke dierenaccounts volg je?

Geen een. Ik vind dieren heel erg leuk en ook zijn ze heel erg leuk om gewoon naar te kijken, maar ik volg geen dierenaccounts. 

Welke (grote) bedrijven volg je?

Geen een. 

Heb je veel familieleden op Instagram?

Mijn mama, zusje en 4 nichtjes. 

Deze vakantie zullen er waarschijnlijk heel veel tags online komen, deze zijn al eerder geschreven omdat ik nu op Ibiza ben en niet zoveel tijd heb om te schrijven. Daarom heb ik er ook voor gekozen om tags online te zetten en geen normale posts. Hopelijk vergeven jullie me! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten