maandag 21 april 2014

Tag: been there, done that

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
BelgiĆ«, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Malta, Turkije, Egypte, en volgens mij waren ze dat. :-) 

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?

New York, LA, Miami. 

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Strandvakantie, ik vind het heerlijk om niets te doen op vakantie. 

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Ibiza of course! 


Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Dit was in/op Tenerfie toen ik een jaar of 7/8 was. 



Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Nee, ik ben pas 2x geweest werken. 

Met wie ga je meestal op reis?

Mama, papa en mijn zusje. 

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Met Lars! 

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Lars, mama, papa, Indy, Nicky, oma, iPod en eReader. 
Zeeland

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Ja, 1x zijn we een weekendje naar Zeeland geweest. 

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

Attractiepark denk ik. Hoewel ik een dierentuin ook leuk vind. 

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

ZONVAKANTIEEEE

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Toen we met dolfijnen gingen zwemmen in Egypte! 


Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Geen flauw idee. Ik denk eigenlijk dat ik nog nooit iets 'niet-leuks' heb meegemaakt op vakantie. 

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Spanje -> Ibiza. 

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Rusland, Polen, Zweden, Finland, Noorwegen, etc. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten