maandag 21 april 2014

Tag: I love summer!

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Net als bij de 'I heart Spring tag': Essie Peach Daiquiri !

 

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?

Net als in de meivakantie ga ik naar Ibiza! 

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?

Jurkjes, korte rokjes, korte broekjes met topjes, bikini's. 

Wat is jouw ultieme zomerhit?
Het eerste liedje waar ik aan denk als ik 'zomerhit' hoor, is Tattoo van Jason Derulo. Het blijft een mooi nummer! 

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?

Ik heb een paar zwarte sandalen met bloemetjes van de Primark en een paar roségouden met steentjes van Van Haren, die 2 paar sandaaltjes ga ik sowieso kapot lopen hahah. 


Wat is jouw favoriete zomergeur?

Ik weet niet waarom, maar deze parfum gaat altijd mee op vakantie: DKNY Golden Delicious. 


Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?

Bikini! Dan wordt het meeste van mijn lichaam tenminste lekker bruin. 

Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER?

Ik draag nooit lipsticks. 

Wat is je favoriete zomerdrankje?

Alles wat lekker koud is! 

Wat zijn jouw ultieme zomermusthaves?

Sandalen, slippers, korte broekjes, topjes, zonnebrillen, zonnebrand, iPod! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten