dinsdag 22 april 2014

Kleine update

Even een paar kleine dingetjes:

Deze week heb ik het nogal druk.. Morgen heb ik tot 14:35 school en 's avonds moet ik van 19:00 tot 22:00 werken, daarom heb ik dus morgen geen tijd om iets te posten. Overmorgen heb ik weer tot 14:35 school (denk ik), maar dan heb ik op school moeten rennen (sponsorloop), dus ga ik na school helemaal niks doen en verder alleen mijn nagels lakken voor de vakantie. Vrijdag heb ik tot 12:35 school en vertrek ik om half 4 naar het vliegveld, ook weinig tijd dus.. 

Ik heb wel al een paar posts geschreven die ik online zet als ik op vakantie ben. Het zijn, denk ik, allemaal tags dus I'm sorry. Als ik terug ben van Ibiza komen er ook weer andere artikelen zoals dingen die ik heb gekocht op de hippiemarkt en over hoe mijn vakantie was. 

Vooral op mijn blog blijven kijken en lezen! 
Fijne vakantie & enjoy! :-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten