woensdag 25 september 2013

10 dingen waar ik blij van word!

Ten eerste: sorry, sorry dat ik soms een paar dagen niet op mijn blog schrijf. Maar ik heb het soms nogal druk met school enzo..
Maar vandaag een blog met dingen waar ik blij van word :)

1. Ga sporten! Dit is mijn minst favoriete bezigheid, maar ik hou gewoon niet zo van sporten en mijn conditie is niet echt het beste. Het is bewezen dat sporten stress kan verminderen of kan voorkomen.


2. Kijk een leuke film! Mijn favoriet is Step Up, maakt niet uit welk deel van Step Up.. Ik vind ze allemaal geweldig! En natuuurlijk Verliefd op Ibiza!

3. Maak-jezelf-nog-mooier-momentje. Ga in een lekker warm bad met veel badschuim! Was je haren, scheer je benen en oksels, geef je nagels een nieuw kleurtje, smeer je in met bodylotion, en maak je daarna lekker op! Je voelt je fijner, frisser en mooier na zo'n dagje.

4. Spreek wat af met je vriendinnen. Ga samen shoppen, naar de bioscoop, naar een terras, doe iets leuks!

5. Spreek wat af met je vriendje. Zelf vind ik het altijd fijn om bij m'n vriendje te zijn. Ga samen schaatsen, naar de bioscoop, of gewoon thuis een film kijken, romantischhh! :)

6. Kijk naar oude foto's! Er is toch niks schattiger dan die babyfoto's? Je wordt vanzelf blij als je ernaar kijkt!

7. Loop een blokje met de hond. Dan ben je in beweging en je bent lekker buiten. Je doet je hond er trouwens ook een plezier mee hahaha! Geen hond? Leen de hond van de buren of van familie, of ga alleen wandelen of skaten.

8. Ga een boek lezen. Een boek leidt je af van de dingen waar je mee zit.

9. Probeer meer te genieten! Makkelijk gezegd, I know.. Maar probeer alles eens van de positieve kant te zien. Regent het buiten? Begin dan niet meteen te zeuren over dat je nu door de regen moet fietsen, achter de wolken schijnt altijd de zon!

10. Puppy's en kittens (of je eigen huisdier!). Alleen al van plaatjes kijken begin je gewoon te glimlachen, ze zijn zo lief!

Hopelijk worden jullie hier ook een beetje blij van hahaha!

Kus,
Romy.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten