maandag 16 september 2013

50 facts about me. #2

Heyheyhey!
Hier komt deel 2 van 50 facts about me!
Enjoy :)

11. Ik vind Nederlands en Frans de leukste vakken op school.

12. Mijn schoenmaat is 37. Al een aantal jaar. Op zich niet groot, maar ik vind grote voeten eigenlijk ook allesbehalve mooi..

13. Als ik een fout maak met schrijven, bijvoorbeeld in een schrift op school, dan wil ik het liefst he-le-maal opnieuw beginnen.. Ik vind doorgekraste woorden er zo lelijk uitzien.. Ik moet een schrift eigenlijk gewoon altijd netjes hebben.

14. Ik zou best graag een muziekinstrument willen spelen.. Ik had er vroeger eigenlijk gewoon geen zin in, je moest met blokfluit beginnen en blokfluit vond ik gewoon stom. Gitaar lijkt me wel echt mooi!

15. Ik vind blauwe ogen het mooiste bij een jongen.

16. Ik ben nog nooit op vakantie geweest naar een niet-warm land.

17. Soms vind ik het fijn om alleen te zijn.

18. Ik denk te moeilijk. Gewoon, bij alles, bij huiswerk, bij gewone normale vragen.. Ik denk altijd moeilijk, ook al is het antwoord dus heel erg simpel.

19. Ik heb een hekel aan arrogante mensen. Die mensen denken echt dat ze alles zijn, dat ze de beste/knapste/mooiste zijn, en dat alles om hen draait, bah bah ik haat ze.


20. So You Think You Can Dance en GTST vind ik de leukste tv-programma's.




Dit was dan weer het 2e deel! Binnenkort

komt deel 3 online. J

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten