donderdag 12 september 2013

Tag: als ik een ... was, dan was ik een ... #1

Tags zijn gewoon leuk, ik heb geen idee waarom, maar het is gewoon zo. Daarom vandaag wéér een tag :)


Als ik een maand was, dan was ik december.
Het is gewoon de gezelligste maand van het jaar. Sinterklaas, Kerstmis, oud en nieuw, I love it!

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Op vrijdag heb ik gewoon maar tot half 1 school en het is het begin van het weekenddd. J

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed.
Een bed is gewoon lekker warm en het ligt zo lekker. En eigenlijk beleef je er al je leuke en minder leuke dromen.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar.
Een gitaar doet me altijd denken aan momenten wanneer je gewoon even alleen wilt zijn, dat vind ik mooi.. En een gitaar is lekker romantisch en ik hou van romantiek!

Als ik een vloeistof was, dan was ik parfum.
Parfum ruikt gewoon zo lekker, en het is het enige wat ik kan ruiken, door een ongeluk van een paar jaar geleden.. Maar parfum kan ook iets zeggen over iemand, hoe hij/zij is bijvoorbeeld.

Als ik een bloem was, dan was ik een roos.
Een roos is gewoon romantisch en daar hou ik van. J
 
Als ik een kleur was, dan was ik turquoise.
Het is zo’n mooie kleur! Het doet me altijd denken aan de zee en aan de zomer.
 
 
Binnenkort komt deel 2 van deze tag online!
Hopelijk vinden jullie 'm leuk. :)
 
Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten