zaterdag 21 september 2013

50 facts about me. #3

Vandaag deel 3 van 50 facts about me!
Enjoy! :)


21. Ik hou er van om op vakantie te gaan!

22. Ik haat Nederland. Het is altijd koud hier, altijd regen.. Ibiza lijkt me echt véél leuker om te wonen! Dus wie weet waar ik misschien over 15 jaar woon. ;-) 

23. Ik hou van lezen. Ik vind boeken van Carry Slee, Anita Verkerk of Helen Vreeswijk het mooist. Ze schrijven gewoon echt mooie boeken, zo spannend en toch romantisch!

24. Mijn favoriete eten? Mac Donalds hahaha! Of gewoon frietjes van de friettent uit ons dorp. :-) Maar pizza is ook wel heel erg lekker hoor.

25. Vroeger wilde ik altijd spion worden. Ik keek altijd naar dat tv-programma Totally Spies, (ken je die nog?), 3 meisjes dus die spionnen waren.. Dat wilde ik dus ook!

26. Ik hou er van om mensen te kijken. Gewoon op school met vriendinnen, of ergens in de stad op een terras. Je ziet dan zoveel mensen voorbij komen die allemaal zo'n andere kledingstijl hebben! Soms ziet het er dan gewoon niet uit, maar soms haal je er inspiratie uit. :-)

27. Er zijn 2 dingen die ik leuk vind aan mezelf. Mijn ogen en mijn voeten. Ja, mijn voeten, ja. Ze zijn gewoon niet zo groot en dat vind ik fijn hahaha.

28. Als ik je niet ken ben ik echt heel erg verlegen. Ik zou echt nooit zomaar op iemand, die ik niet ken, afstappen. Zo zou ik ook nooit gewoon opeens tegen iemand, die ik net ken, een heel gesprek beginnen.

29. Ik ben heel erg voorzichtig. Ik doe eigenlijk nooit iets zomaar. Ik wacht eigenlijk altijd eerst af tot dat iemand anders het eerst heeft geprobeerd.

30. Ik moet altijd alles netjes hebben. In mijn schooltas zit altijd alles precies op volgorde, niks ligt door elkaar. Maar op mijn kamer valt het dan weer tegen, daar kan het op de een of andere manier nooit netjes blijven.. 

Binnenkort komt natuurlijk deel 4 weer. :)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten