zaterdag 21 september 2013

50 facts about me. #4

En daar is deel 4 weer! :-)
Enjoy!!

31. Ik kan niet zonder mijn mobiel.

32. Ik hou van foto's maken. Ik maak foto's van alles. Van belangrijke dingen, van onbelangrijke dingen, van mezelf, van de lucht, gewoon van alles. Het herinnert je gewoon aan een dag of aan leuke momenten.

33. Ik heb altijd parfum op. Ook al ga ik maar voor 5 minuten de deur uit, ik doe parfum op. Op school spuit ik in de pauze ook soms nog een beetje parfum op. Het is gewoon lekker :-) Mijn lievelingsparfum? I love love, van Moschino.

34. Ik haat mensen die van iets onzinnigs een heel drama maken. Tuurlijk is het niet leuk als iets niet gaat zoals jij het had gepland. Maar kom op, maak er geen drama van..

35. Ik vind nagellak heel erg mooi, maar ik lak m'n nagels eigenlijk nooit. Ik koop regelmatig een nieuwe nagellak, maar eigenlijk doe ik die maar 1 of 2 keer op. Ik heb er gewoon geen geduld voor, eerst een base coat, daarna altijd nog 2 laagjes van de gekleurde nagellak, en daarna nog een nagellak voor de bescherming.. Duurt veel te lang!

36. Ik haat vakken die op kunde eindigen. Wiskunde, scheikunde, natuurkunde en aardrijkskunde. Vre-se-lijk!

37. Ik wil ooit naar New York of Miami.

38. Ik vind Disney het leukste 'pretpark' dat er is! In de herfstvakantie ga ik met mijn mama en mijn zusje, 'cadeautje' voor de verjaardag! In Disney is het net alsof er geen problemen bestaan, alleen leuke dingen en dromen bestaan.

39. Ik vind Zac Efron de knapste acteur. Hij heeft zo'n mooie ogen hahaha!


40. I'm a dancer and I like it! Ik dans nu bijna 4 jaar, denk ik. Vroeger danste ik trouwens ook, jazzballet. Maar jazzballet daar was ik wel zo'n beetje klaar mee. Toen ben ik gaan paardrijden, ook zo'n 4 of 5 jaar. En nu toch maar weer dansen, hiphop. :-) Eigenlijk niet alleen hiphop, soms doen we ook modern. Er is één hele goede hiphopdanser, Timor Steffens, ken je die? En in modern vind ik Jan Kooijman een hele goede danser! Kijk maar eens op youtube 'Sta op tegen kanker, Jan Kooijman en Henna Lee'. 

Op de linkerfoto zie je Zac Efron, je weet wel, die knappe acteur met die mooie blauwe ogen. ;-) In het midden Timor Steffens, die hiphopdanser. En op de rechterfoto Jan Kooijman, modern.

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten