zaterdag 21 september 2013

Tag: als ik een ... was, dan was ik een ... #2

Heyhey, vandaag deel 2 van als ik een ... was, dan was ik een ... ! :)
Enjoy!


Als ik een dier was, dan was ik een dolfijn of een mooie vogel.
Het lijkt me echt zo geweldig om een dolfijn te zijn! Ik heb echt geen flauw idee waarom, maar ik heb gewoon altijd al het gevoel gehad dat het echt fijn is om een dolfijn te zijn. Een vogel lijkt me trouwens ook leuk, want dan kan je gewoon overal naartoe vliegen.

Als ik het weer was, dan was ik een regenachtige dag.
Als het geregend heeft, dan voelt het daarna buiten zo lekker fris en koel. En als het regent, kan je lekker binnen met een joggingbroek en een deken op de bank films kijken!
 
 
Als ik een emotie was, dan was ik verliefd.
Verliefd zijn is gewoon echt een fijn gevoel hahaha.
 
 
Als ik fruit was, dan was ik een aardbei.
 Een aardbei doet me altijd denken aan de zomer. Ik weet trouwens echt niet waarom, maar het klinkt zo fris en zomers.
 
 
Als ik eten was, dan was ik spaghetti.
Als ik aan spaghetti denk, zie ik altijd dat stukje van Lady & the Vagebond voor me. Die film vind ik zo mooi, en dan vooral dat stukje, zo lekker romantisch haha!
 
 
Als ik een auto was, dan was ik een Fiat.
Mijn mama heeft een Fiat en die is echt schattig hahaha.
 
 
Als ik een plek was, dan was ik een plek die buiten is.
Soms vind ik het echt fijn om buiten te zijn, buiten lijken je gedachten helderder ofzo hahah. Buiten denk je gewoon makkelijker ofzo..
 
 
Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Geen idee waarom, maar het was de eerste smaak die in me opkwam. Snoepjes zijn ook zoet, en ik hou wel van snoepjes. :)
 
 
Als ik een voorwerp was, dan was ik een koptelefoon.
Met een koptelefoon op en muziek aan is het net of de wereld gewoon 'uit' staat, en soms is dat gewoon echt handig en fijn!
 
 
Als ik een liedje was, dan was ik een liedje van Enrique Iglesias of van Pink.
Pink en Enrique Iglesias vind ik echt de mooiste zangers die er bestaan! Pink schrijft en zingt liedjes net alsof het haar allemaal echt dwars zit, zo ga je helemaal op in haar teksten. Enrique Iglesias zingt niet alleen supermooi, maar hij is ook nog eens ongelooflijk knap!
 
Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar Uggs of sandalen.
Sandalen zijn gewoon nette en makkelijke schoenen voor een meisje, alleen voor in de zomer dan. Maar voor in de winter vind ik Uggs gewoon het fijnst zitten. :)  

 
 
 

 


Hopelijk vonden jullie 'm leuk :)
 
Kus,
Romy.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten