zaterdag 21 september 2013

Inspiratie ♡♡♡

En daar zijn we weer. :-)
Vandaag een blog met inspiratie voor je haar. Een leuk knotje, een leuke vlecht, vanalles. Enjoy!

Ik vind vlechten altijd heel erg leuk uitzien, gewoon een simpele snelle losse vlecht. Zoals deze hierboven.


Een vissengraat vlecht vind ik ook heel erg mooi.

Een watervalvlecht vind ik ook supermooi, alleen is het mij nog niet gelukt om 'm te maken. Mijn tante kan het wel, en dan ziet het er ook supermooi uit! De rechter is trouwens moeilijker te maken dan de linker, tenminste, dat heb ik me laten vertellen hahaha.
 

Een knotje lukt mij op de een of andere manier ook gewoon nooit. Er steken altijd teveel of te weinig plukjes uit. Hij zit altijd of te hoog of te laat. Maar toch vind ik knotjes heel erg leuk uitzien. :)






Een staart is trouwens altijd makkelijk en handig. Maar met een strikje of een leuk speldje ziet het er alweer stukken leuker uit. Of als je dit te makkelijk vindt, is een vlecht met een staart ook supermooi!










Je had natuurlijk al gemerkt dat ik vlechten echt superleuk vind hahah, ik heb eigenlijk ook best wel vaak een vlecht. :)


Misschien heeft dit jullie geïnspireerd. :) Have fun!

Kus,
Romy.


 
 
 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten