vrijdag 13 september 2013

Tags; this or that.

Wéér een tag haha, morgen eens een keer geen tag! Maar deze tag zag ik bij een meisje uit mijn klas en ik vond hem echt heel erg leuk! Dus vandaar dat ik hem zelf ook ga invullen. Bij sommige keuzes vertel ik waarom.
 
Fashion
Spijkerbroek of joggingbroek
Lange mouwen of korte mouwen
Jurkjes of rokjes: eigenlijk vind ik rokjes ook wel leuk, maar omdat ik een paar weken terug eindelijk een jurkje in mijn smaak heb gevonden ga ik voor jurkjes.
Streepjes of ruitjes: ruitjes vind ik eigenlijk gewoon echt lelijk..
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes: ik heb echt nog nooit een hoedje op gehad.. eigenlijk hou ik ook niet van sjaals, alleen van die dikke gebreide voor in de winter! :)
Kettingen of armbanden: eigenlijk vind ik het allebei leuk, maar armbanden heb ik eigenlijk gewoon altijd om en een kettinkje niet, alleen het kettinkje wat ik van m’n vriendje heb gekregen.
Hakken of platte schoenen
Jasje of vest
 
Make-up
Blush of bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara: omdat ik nooit eyeliner gebruik en mascara altijd op heb.
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Kwasten of sponsjes
 
Nagels
OPI of Catrice: OPI lakt gewoon veel fijner!
Lang of kort: korte nagels vind ik eigenlijk alleen mooi bij jongens haha.
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart
 
Haar
Krullend of stijl: ik heb van mezelf wel een beetje krullend haar, maar soms stijl ik ze ook wel. Alleen blijft stijl haar op de fiets gewoon écht niet zitten.. Dus vind ik krullend haar mooier (:
Knot of paardenstaart: een mooie knot kan ik gewoon echt niet maken.. dus vandaar..
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker: ik heb zelf blond haar, dus licht haar vind ik mooier. Maar donker haar kan soms ook wel mooi zijn hoor.
Los of vast
 
Overig
Regen of zonneschijn: als de zon schijnt lijkt het net alsof ieder een veel beter humeur heeft.
Zomer of winter: ik hou meer van warm weer, maar in de winter met een dikke trui en de Uggs op de bank films kijken vind ik ook fijn.
Lente of herfst: oktober is in de herfst en dan ben ik jarig, dus vandaar. (:
Chocolade of vanille
 
Hopelijk vonden jullie 'm ook leuk! :)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten