zaterdag 14 september 2013

Show je kamer! ❀

Heeej allemaal!

Mijn favoriete plekje thuis is op de bank.. Maar eigenlijk vooral ook mijn slaapkamer! Daarom ga ik jullie vandaag een paar leuke hoekjes van mijn slaapkamer laten zien, en er soms iets bij vertellen. Enjoy!☆


Als eerste mijn kaptafel. Ik heb 'm een keertje voor m'n verjaardag gekregen van oma en ik ben er nog steeds verliefd op! Alleen is 't soms een rommeltje, doordat niet meer alles in de laatjes past hahaha. Ik kijk trouwens altijd in spiegels of ramen, dus sowieso moest het een kaptafel met een spiegel zijn, anders kon ik me er trouwens ook niet opmaken.






Dit schilderij zag ik bij m'n nichtje, en ik was er eigenlijk ook weer meteen verliefd op! Ik ben nog nooit in New York geweest, maar door films en plaatjes lijkt het me echt zo'n mooie stad!!





Ja.. Een meisje kan nooit genoeg sieraden hebben zullen we maar zeggen. En dan is dit nog niet eens alles! De andere helft ligt in een ander kistje en in de laatjes van mijn kaptafel.. :)








 

 

 




Hoe fijn is het om in bad te gaan met een gezichtsmaskertje op en je huid te scrubben?  Heel fijn dus! :) Daarna lekker insmeren met body lotion of body butter! #loveit











Dit kastje brachten papa en mama een keertje mee, je wordt er zo vrolijk van door al die kleurtjes! Hier hangt het I love NY-schilderij boven, en raar maar waar, in dat schilderij zitten precies dezelfde kleurtjes als de mandjes! De roze kaarsen vind ik heel erg mooi, maar ik heb ze eigenlijk nooit aan.. Gewoon omdat ze zo mooi zijn. En de foto is met mijn vriendje. ♥♥♥









Ik hou gewoon van foto's! Maar daar was je misschien al achter, anders maakte ik er ook niet zoveel hahah. Op de linkerfoto van linksboven, (snap je welke foto? dat hondje dus!), dat is mijn hondje, Nicky. :) Die foto wat er aan vastzit, die poes dus, was de poes van mijn Oma, Marnix, maar hij is er niet meer.. :(
De foto rechtsboven ben ik met mijn mama! :) En die foto linksonder, of beter gezegd, de foto'S linksonder, zijn met mijn vriendje. :) Letters vind ik trouwens gewoon heel erg leuk om neer te zetten, zoals home of zoals hier love.

De een na laatste foto. Papa heeft deze plankjes opgehangen zodat ik er ein-de-lijk leuke dingetjes op kon zetten! Wéér foto's, wéér letters, en buddha's! Buddha's vind ik trouwens errrug schattig, vooral die op de rechterfoto, horen, zien, zwijgen. De plankjes hangen normaal gesproken trouwens boven elkaar.


En dan als laatste, mijn bed. :) Ieder meisje houdt wel van haar bed, gewoon zo lekker warm hahah.


Hopelijk vonden jullie deze blog ook leuk! Ik vond 'm in ieder geval heel erg leuk om te schrijven. :)

Kus,
Romy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten