maandag 9 september 2013

Tag: and that's who I am ❤

 
Hoihoihoi,
Vandaag wéér een tag! :)
De tag and that's who I am. Bij deze tag is het de bedoeling dat je er Tumblr-plaatjes bij zoekt. Enjoy! :)
 
- Ik vind het soms gewoon echt fijn om alleen
thuis te zijn. Dan kun je gewoon écht nadenken, want er is dan niemand die je stoort.
- I'm a perfectionist. Yesss, I am! Ik moet echt alles netjes hebben..
- Ik droom er echt van om een keer naar New York te gaan! Het lijkt me gewoon echt een mooie stad, met lekker veel winkels. :)
- I'm a dreamer. Ik droom echt veel.. Overdag én 's nachts. Eigenlijk ook over dingen die waarschijnlijk nooit van m'n leven gaan gebeuren..
- I hate shopping.. Oké, deze is dus fout. Ik heb er te snel overheen gelezen. Ik dacht dat er stond 'I love shopping'.
-  Soms vind ik het zó fijn om naar de lucht te kijken, hahaha.. Dan ga ik weer dagdromen, en denken aan dingen die ik zo graag zou willen.
- Deze spreekt voor zich haha, ik dagdroom altijd.
- I love beaches. Als we op vakantie gaan, vind ik het fijn als er een strand is. Gewoon soms om door de zee te lopen en na te denken..
- Ik denk teveel na..
 
 
- Sommige zeggen wel dat je de belangrijkste persoon in hun leven bent, maar of het echt waar is.. Het lijkt me gewoon echt fijn om het belangrijkste voor iemand te zijn.. :)
- Beschermend, niet echt beschermend, maar meer dat ik niet wil dat er iets gebeurt met mensen waar ik van hou.
- Yesss, I think too much!
- Spreekt voor zich hahaha. Ik ben een blondje, maar ik vind het leuk en ik ben er trots op. :)
- Ik heb honden altijd al leuk gevonden, ze zijn gewoon zo lief en je kunt er zo leuk mee spelen haha!
- Zo'n romantische, elfjesachtige bruiloft, die je in films altijd ziet.. Lijkt me zo mooi!
- Ik heb gewoon soms een knuffel nodig, gewoon omdat ik me dan even rot voel ofzo.
- Tja, geen idee waarom, maar waarschijnlijk heeft iedereen dit wel.. I never feel good enough..
- Google Vertalen zegt dat adore aanbidden betekent.. Dus in dat geval, ik aanbid mijn mama niet letterlijk haha, maar ik hou gewoon veel van papa en mama. :)
 
 
 

- I never going to stop being a kid. Het is gewoon superleuk om Disney-films te kijken! :) En Disney is trouwens ook errrug leuk, gelukkig ga ik er in de herfstvakantie nog een keer naartoe!
- I love ice cream. Ik hou echt van ijsjes haha, eigenlijk een soort verslaving ofzo, maar cookies en stracciatella vind ik het lekkerst. :)
- I love dancing. Ik dans. Vroeger jazzballet, daarna streetdance en nu hiphop. SYTYCD vind ik ook een mooi programma om naar te kijken, je ziet gewoon verschillende stijlen voorbij komen.
- Ik praat tegen mezelf. Gewoon, altijd, altijd, altijd.. Ik heb het meestal niet door, maar als ik huiswerk maak, als ik me opmaak, als ik me aankleed, als ik alleen thuis ben, altijd!





- I love animals. Eigenlijk vind ik de meeste dieren wel mooi, maar honden en katten vind ik het liefst. Paarden, dolfijnen, olifanten, giraffen en apen vind ik het mooist en het leukst!
- Ik zou echt willen dat ik gewoon écht goed was in 1 ding, ik heb volgens mij niet echt een ding waar ik echt keigoed in ben ofzo..
- Yesss, ik vind Disney echt helemaal geweldig!

Deze tag vond ik echt heel erg leuk eigenlijk, hahaha! Het zegt gewoon wat over mezelf. :)

Kus,
Romy.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten